اصلا چرا سئو خارجی مهم است؟
نوشته شده توسط : عباسی

پیوند دستی: این ها به عبارتی پیوند‌هایی می‌باشند  سئو سایت  که مستقیما به درخواست صاحب و مالک تارنما ساخته می شوند. به عنوان مثال ممکن میباشد که دارای یک تارنما از اینفلوئنسر مارکتینگ (یا این که به عبارتی Influencer Marketing) به کار گیری کرده و از چند اشخاص تاثیرگذار در موضوع‌های دارای ارتباط درخواست نماید که یوزرها را به وب سایت وی هدایت نمایند.
لینک و پیوند خودساخته: این شیوه لینک و پیوند سازی یکی طریق هایی میباشد که خیلی گزینه پسند گوگل وجود ندارد! حتی آنقدر برای گوگل قابل قبول وجود ندارد که نام آن را بهینه سازی کلاه سیاه (یا این که به عبارتی black hat بهینه سازی) نهاده میباشد.
خب هم اکنون چه‌طور می توانیم لینک و پیوند خویش ساخته صحیح کنیم؟  فرض فرمائید که شما وبسایتی دارید. از طرف دیگر در کانال‌های اجتماعی و پلتفرم‌های متعددی (مثل توئیتر یا این که گوگل review) عمل دارید. درحال حاضر برای اینکه خودتان را تبلیغ فرمایید، لینک و پیوند وبسایت یا این که برگه‌ای خاص از سایت خودتان را درین صفحه ها به اشتراک میگذارید!

یک نکته ریز!
درحال حاضر ما این سه منش را برای ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند برای شما معرفی کردیم البته مورد نیاز میباشد که یک نکته ریز هم یادآور شویم. اینکه شما پیوند‌های خودتان را از چه منبعی گرفتید و از چه راهی ساختید، تا حد متعددی اصلی میباشد، اما هیچ تاثیری روی اثربخشی و موءثر بودن آن ندارد. یعنی چه؟ یعنی اینکه پیوند ها در صورتی یکسری خصوصیت خاص داشته باشند، خیلی شل میتوانند جايگاه شمارا در گوگل بالا ببرند (ورای اینکه از چه منبعی گرفته گردیده اند). یک‌سری گزینه از این خصوصیت‌ها را برای شما آورده ایم:

درصورتی که وبسایتی که در آن به تارنما شما پیوند داده گردیده است، محتوای مرتبطی به محتوای تارنما شما داشته باشد، تاثیر این لینک و پیوند از پیوند معمولی بیشتر خواهد بود. چه گونه؟ گوگل با استعمال از الگوریتم‌های خویش و نظارت لغات کلیدی، متوجه شود که هر دو سایت در یک مسئله کار می‌نمایند و بدین استدلال لینک و پیوند‌هایشان به یکدیگر قیمت بیشتری خواهد داشت.
هر چه بک لینک و پیوند شما در گوگل نو‌خیس (اخیر) باشد به به عبارتی اندازه تاثیر بیشتری روی offpage شما خواهد داشت.
در شرایطی‌که تعداد لینک و پیوند‌هایی که در آن ورقه داده شد‌ه‌است بیش تر از حد باشد، گوگل ممکن میباشد به محتوای این شیت و موثر بودن آن شک وتردید نماید. در حالتی‌که این حادثه بیفتد، خیر صرفا به عبارتی وب سایت مرجع از طرف گوگل جریمه می‌گردد بلکه اعتبار تارنما شما هم در گوگل تحت میاید و این هم تاثیر منفی‌ای روی جايگاه شما داراست.
به غیر از بک لینک و پیوند، چه موردها دیگری روی سئو آف پیج تاثیر دارااست؟
صراحت دارد که ما گفتیم وسیع ترین شیوه بهبود مرتبه از روش سئو خارجی، بک لینک و پیوند میباشد البته این فقط خط مش وجود ندارد! به صورت کلی هر کاری که بیرون از تارنما شما صورت پذیرد و بتواند سکو شما‌را در گوگل بهتر نماید سئو آف پیج به حساب میآید و شیوه‌ها و تکنیک‌های متعددی برای این فعالیت وجود داراست.

یکی اساسی‌ترینِ این نحوه‌ها استعمال از بازاریابی کانال‌های اجتماعی (social media marketing) میباشد. یعنی اینکه شما در کانال‌های اجتماعی گوناگون مثل اینستاگرام و تلگرام کار داشته باشید و در آن جا بتوانید مارک خودتان را به مشتریان و یوزرها معرف نمائید.

این فعالیت را هم میتوانید در پیج فردی خودتان و هم در پیج کسب و کارتان به طور بیزینس ایفا بدهید. افزون بر آن، می توانید از پیج ها و شبکه‌های پرمخاطب و نیز اشخاص تاثیرگذار هم به کار گیری نمایید. ولی در صورتی‌که تمایل به همیاری به یک یا این که یک سری اینفلوئنسر گرفتید، بهتر میباشد شخص یا این که عده ای را گزینش نمایید که کارشان مربوط به بیزنس شما باشد، زیرا در غیر شکل این ممکن میباشد تصویر نامناسبی از خودتان در دهان یوزرها ساخت‌و‌ساز نمائید!

سئوی آف پیج...چه شد؟
بالاخره به انتهای این نوشته‌ی‌علمی هم رسیدیم. یادتان میباشد که به هیچ عنوان از کجا استارت کردیم و به کجا رسیدیم؟ مهم ترین چیزی که می تواند در یادگیری اصول سئو خارجی به شما یاری دهد این میباشد که یادتان بماند که سئو آف پیج حدودا برعکس سئوی داخلی میباشد: یعنی بهینه سازی داخلی مستقیما با محتوای تارنما رمز و فعالیت دارااست اما سئو آف پیج با پیوند‌ها و منشن‌های





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: